donderdag 9 januari 2014

Aan de slag met Atelier Angenent

In dit sabbatical year ga ik mozaïeken van glas en keramiek ontwerpen, produceren en verkopen. Daarvoor ben ik een productielijn aan het opzetten en op zoek naar afzetkanalen. De productieplaats is Atelier Angenent welke is gevestigd in de catacomben van Zyp25. 

Het glasatelier

De voorraad ruw materiaal
De armaturenwerkplaats

Soms lopen dingen zoals ze lopen en Sandra en ik waren op de (door te weinig inschrijvingen niet doorgegane) MoMarkt in het modekwartier hier in Arnhem. We liepen binnen bij Restyling Chairs (www.restylingchairs.com) en kochten daar wat kussens.

De eigenaresse Paula Pegman doet een beetje hetzelfde als wat ik doe. Ze neemt oude stoelen van de kringloopwinkel en herstelt en bekleed ze met moderne stoffen. Ik neem oude armaturen en maak er een nieuwe kap op. Ze kwam bij ons kijken en was enthousiast over mijn werk. We hebben nu afgesproken dat zij meubels bij ons neerzet en wij lampen bij haar. Nu heb ik dus ook al een winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten